14. 8. Hanácká kyselka představí novou recepturu i design

Autor: Aneta Fikarová

 

Významný výrobce minerálních vod, Hanácká kyselka, má pro své spotřebitele spoustu novinek. Zákazníci se mohou těšit na příchuť bílý hrozen, a hlavně na nové unikátní receptury. Hanácká kyselka si také připravila pokrokový desing etiket.

 

lahve ovoceV Česku jsou minerální vody fenoménem. Až 60 % Čechů pije minerálky oproti 10 % v zahraničí. Oblíbená Hanácká kyselka má nyní 10 příchutí, pro všechny si připravila novou recepturu. „Protože naše minerální voda vyniká vysokým obsahem přírodního jódu a vyváženým poměrem minerálních látek a stopových prvků, výborně se snoubí právě s novými ovocnými příchutěmi,“ říká jednatel společnosti Hanácká kyselka Pavel Pražan. „Díky svému unikátnímu složení stačí k dosažení plné chuti o polovinu méně cukru než v klasických limonádových nápojích. Nová Hanácká tak respektuje současné moderní trendy a požadavky trhu a neobsahuje umělá sladidla,“ upřesňuje.

 

Další novinkou je příchuť bílého hroznu, která je mezi spotřebiteli velmi oblíbená. Aby výsledný proces byl dokonalý, rozhodla se Hanácká kyselka pro nový moderní redesing etiket. Ty jsou výraznější a odpovídají požadavkům Evropské unie.

 

Kořeny této minerální vody sahají až do roku 1854. Na začátku 20. století byla vybudována v Horních Moštěnicích první stáčírna. Podnik Hanácká kyselka byl po válce znárodněn. Až v roce 1992 se navrátil svým majitelům.

 

Komentáře


Copyright © 2014 Michael Lapčík a další dodavatelé obsahu. Převzetí článků je možno jen s uvedením zdroje. Pro komerční využití publikovaných materiálů prosím kontaktujte redakci. Provozovatelem je Michael Lapčík, IČO 02513773. Nejsme plátci DPH. Telefonický kontakt: +420 725 774 272.